Service

Kontakta Teknisk HelpDesk
040-107260, tryck 3
Våra telefontider är måndag - torsdag 8.00-16.00 • fredagar 8.00-15.00

Gorenje erbjuder Quality Service på alla sina produkter. Du hittar en mer utförlig beskrivning i broschyren om kvalitetsservice som medföljer produkten.

Detta visar vilken tilltro vi hyser för vår teknik och ypperliga produktkvalitet, vilket har bevisats av Gorenje i mer än 60 år. Kvalitet är vår ledstjärna. Det garanterar vi.

Om du mot förmodan upplever ett problem med din Gorenje -produkt kan en service bokas direkt via lokal auktoriserad serviceverkstad. Klicka på Hitta ditt service center för att se kontaktinformation till din närmsta verkstad.

Service commitment by Gorenje

Vår högsta prioritet på Gorenje är att tillhandahålla den allra bästa servicekvaliteten till våra kunder. Vi strävar efter att optimera din upplevelse och vi är medvetna om att vi dagligen måste bevisa att vi förtjänar vårt goda anseende. Därför lever vi alltid upp till följande kundservicenivåer:

  • Vi utbildar vår personal och våra affärspartners personal fortlöpande för att alltid kunna erbjuda en utmärkt och professionell kundservice.
  • Vi tillhandahåller teknisk service från erfaren och kunnig personal.
  • Vi besvarar all korrespondens på ett snabbt och effektivt sätt.
  • Vi strävar efter att göra rätt redan första gången.
  • Vi använder uteslutande originalreservdelar.

Reservdelar privatkund

Om du vill beställa en reservdel till din Gorenje-produkt kan du kontakta vår samarbetspartner Kyl & Hushållscenter Syd.

Ha all produktinformation från typskylten tillgänglig innan kontakt med Kyl & Hushållscenter Syd (mer info om detta kan du läsa om i kapitlet ”support/service” i bruksanvisningen) så ditt ärende kan hanteras så snabbt som möjligt.

Kyl & Hushållscenter Syd
Telefon: 0416-332 30
Mail: info@kohs.se
Hemsida: www.kohs.se